HTML

tuttitippek

Tuttitippek gyűjteménye

TIPPEK

Reklám

Ajánló

Utolsó kommentek

Milliomos születik

2008.05.13. 12:44 tuttitippek


Gondolkoztál már azon, hogy kb 5-10 évente van egy-egy nagy lehetőség, ahol néhányan megsokszorozzák a vagyonukat? Ezek az emberek jókor jó helyen voltak, tudták a megfelelő információt, GYORSAN REAGÁLTAK és óriásit szakítottak.

Csak hogy néhány ilyet említsek:

- kb 20 éve a privatizációs lehetőség, amire a legtöbbünk csak irigykedve nézett, amikor forintokért vettek meg milliárdos állami cégeket

- Szintén kb 20 éve amikor az NDK és NSZK egyesült és a Kelet-német Márkát egy az egyben váltották a Nyugat- német Márkára. Sokan mindenüket pénzzé tettek, fejvesztve rohantak és napok alatt akár megtízszerezték a vagyonukat. Ebből is kimaradtam…

- Aztán itt volt a nagy kárpótlási jegy őrület, amin néhányan szintén igen csúnyán megszedték magukat. Én sajnos nem voltam köztük.



Viszont a következő ilyen nagy lehetőségből nem vagyok hajlandó kimaradni, ezért árgus szemekkel figyelem a lehetőségeket és most azt hiszem, megtaláltam.

Első ránézésre semmi extra. Viszont ha szemfüles vagy, Te is megláthatod benne az évtized üzletét.

Kíváncsi vagyok, hogy mit gondolsz. Te is azt látod, amit én? Neked is borsódzik a hátad, ha végig gondolod ezeket a lehetőségeket?

Ha igen, akkor ezt mindenképp látnod kell: KATT IDE!

Szólj hozzá!

Címkék: üzlet siker pénz money lehetőség milliomos

A bejegyzés trackback címe:

https://tuttitippek.blog.hu/api/trackback/id/tr30466303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása